Eight baronesses

Party-time. The girls started with a lunch in victorian style. Then off to the castle where they got a guided tour and a little picknick in the gardens. When started it all went smooth, but I had to work against time before that. Two days ago the lady who agreed to provide dresses for the girls sent me an e-mail that the dresses were not available. That afternoon I bought 16 meter of fabric and yesterday I made eight (!) two-layered baroness-skirts. Yes, I'm officially crazy and very tired.

9 comments:

floortje said...

neee...jij bent gek en vlijtig zeg ;-))) het ziet er wel prachtig uit....kon je zo moe nog wel een beetje genieten ;-)))

Patricia said...

Wat een toestand!
en dan nog even 8 rokken naaien?
Zo te zien was het een leuk feest, en jij bent een TOP-moeder!!!

Cindy said...

Ik volg je blog al een hele tijd en het is altijd een bron van inspiratie. En ja, je bent gek, maar de meisjes zien er fantastisch uit!

Heidi said...

Ow meid, wat een werk......maar het ziet er wel prachtig uit. Vanavond een kopje thee en een flow en dan lekker op de bank of in bad! Heb je dubbel en dwars verdient En ik weet bijna zeker dat die smoeltjes van de baronessen een beloning voor je zijn geweest.

XO Heidi

Anonymous said...

Wauw, de rokken zijn prachtig afgewerkt, met mooie details. Wat een gedoe zo vlak voor een verjaardag. Maar je hebt het helemaal verdiend, het weer werkte ook mee!

lichtblauwgrijs said...

wat een mooie rokken zeg!

gr, hetty

erika said...

Super geworden die rokken ( gek? ik zou precies hetzelfde hebben gedaan ;-)

Mireille said...

Sinds ik kort ook naai weet ik dat het toch nog veel werk is ook voor iemand die al geroutineerd is... ze zien er super uit die meiden!!

MUS said...

:) supermama