Het grote zelfmaakboek voor meisjes


























Het boek is uit! Spannend hoor! Maar vooral ook heel leuk.
Het boek is zowel op mijn nieuwe site Studio Vlijt, in boekwinkels en online winkels te koop.
Het boek is opgedeeld in een aantal technieken (bijvoorbeeld: naaien, vilten & van vilt, drukken, recyclen) Elke techniek wordt uitgewerkt in 5 of 6 verschillende projecten. Eigentijds, maar vooral ook toegankelijk. Materialen heb je vaak al in huis, je bent er geen uren mee bezig en het geeft op een betrekkelijk eenvoudige wijze een mooi resultaat.
Daarnaast probeer ik de lezers/gebruikers van dit boek verder te laten denken dan dat ene project. Wat kun je nog meer met deze techniek of hoe maak ik het weer net iets anders dan in het voorbeeld. Daarom staan er in de kantlijn ook steeds variatie-mogelijkheden of andere tips.

34 comments:

an said...

wow, hebben hebben hebben!!
ziet er geweldig uit!

lightbluegrey said...

Dit wordt zo genieten, alvast heel erg bedankt!

Yoth said...

hey kristel: 2010! ik heb 2 jongens thuis die ook zo graag met stofjes frutten en allerlei andere creaties bij elkaar rommelen. Maar ze willen echt geen boek voor meisjes van sinterklaas krijgen. Kun je niet iets met de titel doen?

100%HEPPIE said...

Wat ziet het er veelbelovend uit ! Leuk dat je mensen ook laat verder denken dan alleen het voorbeeld uit het boek !

Coach said...

Een veelbelovende cover!! Wij hebben er al helemaal zin in. Is het ook iets voor meisjes van rond de 40??

zoef said...

Schitterend, kunnen we pre-orderen?

Moosmade said...

Het boek staat al sinds een eerdere post op mijn verlanglijstje... ben zo benieuwd!

Yvonne said...

Wat leuk, ik ben wel benieuwd, maar ik heb genoeg geduld. Groetjes

Mie said...

Oh dat ziet er leuk uit!!

Juliette said...

Hoi! Is het boek al te verkrijgen? Zo niet, wanneer wordt het voorzien? Kan ik het al op mijn lijstje aan Santa zetten? Groetjes,

Guusje said...

Hoeraaaaa!

Atelier Ullizee said...

LEUK! Ik kijk er ook naar uit.

Anneke said...

Hé, een eigen boek! Wat gaaf! Ik ben benieuwd wat er allemaal in komt te staan!

Unknown said...

Ik zie daar prachtige dingen tussen staan. Heel benieuwd!

Tiphaine said...

I've been following you for nearly two years nw and never left a coment...I really like to come here qith a cup of tea and read the ultimate "novelties"...Iam not a dutch speaker, do you think that your book and I guess the patterns are understandable for me ?? I would really like to buy your book....

mme muzee said...

**S U P E R**
dit komt zeker op mijn moederdagverlanglijstje!

Petit karo said...

Amaai, zo'n project! Ziet er allemaal heel mooi uit!!Ik kijk al uit naar april :)

Kaat said...

Hey vlijtig,

dat boek ziet er superleuk uit, ik kijk er al naar uit. Ik heb wat zitten neuzen in je blog en vroeg me af waar je die japanse stempelboeken vandaan gehaald hebt? Ik heb wat zitten zoeken op internet maar helaas pindakaas!

groetjes!

MondaysMilk said...

Ga ik kopen! Heel leuk!

Doke said...

Super, super leuk!
Als jij het later ook in het engels hebt dan stuur ik het rond de wereld....Wat een mooi boekje!

DOCKA said...

Wat een geweldig leuk boek! Daar zullen heel veel meisjes plezier van hebben. Gefeliciteerd alvast, met de publicatie ervan :-)

Ozowiezo said...

O... had ik nou maar 2 rechterhanden. En enigszins ruimtelijk inzicht. En wat extra geduld... Ik zou zo heel erg dolgraag zo;n grappig meisjesportemoneetje maken, met die ritsmond - te leuk!

Gefeliciteerd met je boek!
Super!

ilse said...

Kom er ook een boek voor jongens?

Elke Susannah said...

Je boek ziet er gezellig uit .....veel success ermee...ALS ik in Nederland kom zoek ik het op in de winkel...

Jolanda said...

So far so good! Ik ben een fan.

Mrs. Zantstorm said...

Dag Kristel,
wanneer ligt het boek in de (virtuele) winkel? Ik zou het dolgraag willen kopen!

Marieke said...

Dat ga ik zeker bestellen!!
Geweldig!!
Groetjes

Elizabeth said...
This comment has been removed by the author.
lot said...

ziet er heel leuk uit, kijk er naar uit, zal een linkje plaatsen op onze blog
misschien ook eens piepen naar onze give-away

http://elieflo.blogspot.com/2011/03/lente-give-away-van-elieflo.html

maarnietvangrijs said...

Geweldig, kan niet wachten tot het te koop is!!!!

krA said...

Het ziet er niet alleen veelbelovend uit, het IS gewoon geweldig. Mijn dochters hebben al gekozen wat ze deze vakantie zoal willen maken... en dat is zo ongeveer alles.
Mij goed! Ik doe mee!
Felicitaties van een koper ;-)

Unknown said...

Het is een superleuk boek geworden!
Ik heb het vandaag afgehaald (besteld bij de boekhandel) en m'n dochter van bijna 10 krijgt het deze week voor d'r goede rapport.
Ik heb er net al in zitten neuzen en 't ziet er echt leuk uit.

MiezelBags said...

Wat bijzonder, je eigen boek! En zo leuk!!

HandmadeHandsome said...

I'm a big fan of your blog and I love this book. My daughter and I have already made several projects from it. If you like to see: take a look at 'grote zelfmaakboek' on handmadehandsome.com. Wish there was a page on Flickr where everyone would share their photos of what they've created with the book.